22912130 - 32 | 22264933 | 09194101401 javaheri@fakhraria.com

طراحی با رایانه

طراحی با رایانه
طراحی با رایانه که یکی از پیشرفته ترین تخصص های امروزی در ساخت زیورآلات است کار ساخت را آسانتر از گذشته کرده و هنرجو پس از آموختن این فن براحتی میتواند مدل مورد نظرش را بلافاصله چند ساعت آماده برای تولید انبوه سازد . با نصب نرم افزاری بر کیس کامپیوتری، بنام راینو ( Rhino ) و یا ماتریس (Matrix ) هنرجو میتوان این کار را انجام دهد . هنرجویان دوره ساخت طلا و جواهر سازی بعد از فراگیری ساخت زیور آلات اگر به آموزش دوره طراحی ثبت نام و زیر نظر استادی طراحی با رایانه این فن را هم بیآموزد، مطمعناً پس از چند ماهی میتوانند با وقت کمتری همان قطعه را طراحی نمایند . این بدان معناست که هنرجویان مسلط به ساخت چون با اصطلاحات این فن آشنا هستند ، خیلی سریعتر از کسانی که هیچ زمینه ای ندارند هنر طراحی با یارانه را می اموزند .
فرمت طراحی شده با رایانه را اگر به پیرینتر های سه بعدی بدهید و مدل را از سه طرف برسی و از هر جهت بی نقص سازند، میتوانید با همان دستگاه قالب موم اش را بصورت وکس از دستگاه گرفته و بعد از شاخه کردن و ریخته گری نماید تا با فلز دلخواه مدل مورد نظرتان را بدست آورید .
وقتی مدل مطابق با عقیده شما از دستگاه ریخته گری بیرون آمد ، پس از جدا کردن از شاخه، ساهان کاری ، پوست ، لاستیک ، پنزا و در نهایتا پرداخت و ابکاری شده آن قطعه را به مشتریش ارایه دهید .

هنرجو گرامی

در حال حاضر به دلیل تکمیل بودن ظرفیت کلاس ها امکان ثبت نام اینترنتی وجود ندارد . به منظور پیگیری و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر دوره ها با شماره های 22257713 و یا 22264933 تماس حاصل فرمایید .

( توجه فرمایید ) چنانچه سئوالی برایتان پیش آمده که میخواهید آنرا از آموزشگاه پرسش نمایید ، لطفا تلفنی بپرسید نه با ایمیل که مدتی طول خواهد کشید پاسخ بشما

  • هزینه ثبت نام: 7,000,000
  • تخفیف ثبت نام آنلاین: %

فرم ثبت نام