22912130 - 32 | 22264933 | 09194101401 javaheri@fakhraria.com

فروشندگی طلا و جواهر

از آنجایی که فروشندگی طلا و جواهر فروشی بخش بسیار مهمی از این حرفه است ، لذا خود استاد جواهری با سابقه پنجاه ساله مغازه داری مسئولیت آموزش این هنر ظریفه را بعهده گرفته اند . شاید ساده اندیشی باشد که بعضی ها تصور می کنند فروشندگی طلا بخصوص جواهرات کار آسانی است . برخورد اولیه یک فروشنده و طرز مهارت سخن گفتنش با یک مشتری بقدری حساس و قابل اهمیت است که هیچ ارتباطی به سایر حرف ندارد . آموزش فروشندگی مکمل مغازه داری تنها بدست استادی که سالها مغازه داری کرده است و از تجربیاتش به هنرجویانش می آموزد باید آموخت .
اگر چه به تازگی برخی از مدرسین آموزشگاها که هیچ تجربه مغازه داری و فروشندگی طلا و جواهر را ندارند مبادرت به آموزش این حرفه میکند، که جای تعجب دارد ! مدرسی که حتی یکسالی هم مغازه ای برای خرید و فروش این حرفه حساس نداشته و نمیداند فروشنده چه برخوردی باید با مشتریش داشته باشد ، از چه مقوله ای به هنر جویش تدریس می نماید ! فروشندگی زیور آلات از جمله هنرهایست که فرد باید سالها زیر نظر استادی مجرب این فن را بیآموزد ، تا بتواند فروشنده ای لایق گردد .

هنرجو گرامی

در حال حاضر به دلیل تکمیل بودن ظرفیت کلاس ها امکان ثبت نام اینترنتی وجود ندارد . به منظور پیگیری و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر دوره ها با شماره های 22257713 و یا 22264933 تماس حاصل فرمایید .

( توجه فرمایید ) چنانچه سئوالی برایتان پیش آمده که میخواهید آنرا از آموزشگاه پرسش نمایید ، لطفا تلفنی بپرسید نه با امیل که مدتی طول خواهد کشید پاسخ بشما

  • هزینه ثبت نام: 2,500,000
  • تخفیف ثبت نام آنلاین: ندارد .%

فرم ثبت نام