22912130 - 32 | 22264933 | 09194101401 javaheri@fakhraria.com

آموزشگاه جواهر سازی چه کار می کند؟

 

برای آموزش هر دوره و هنری باید به مراکز تخصصی آن هنر مراجعه کرد. در حوزه ی طلا و جواهر زمینه های مختلفی برای آموزش وجود دارد که یکی از زمینه ها ساخت طلا و جواهر است که برای آموزش این دوره ها باید به آموزشگاه جواهر سازی و طلاسازی مراجعه نمود.

در زمان های قدیم و از ابتدا به طلا و جواهر اهمیتی که باید داده نمی شد . مردم بیشتر با استخوان حیوانات برای خود زیوآلات درست می کردند تا زمانی که آنها به علم استخراج سنگ های قیمتی دست پیدا کردند . از معادن سنگ هایی پیدا می کردند که جنبه ی زینتی داشت و استخراج و دستیابی به آنها بسیار مشکل بود. از همین جهت هم طلا و جواهر ارزش بالایی پیدا کرده بود چون هر کسی به معادن آن دسترسی نداشت و بسیار سخت استخراج می شد.

اما امروزه طلا و جواهر بسیار ارزش پیدا کردند و نقش مهمی در استفاده های زینتی و سرمایه گذاری دارند. ساخت طلا و جواهر نیز یکی از پردرآمد ترین شغل ها محسوب می شود چراکه درخواست کننده های این حوزه افراد ثروتمند هستند و گردش مالی بالایی دارد.

آموزش ساخت طلا و جواهر تنها به طلا و جواهر سازی نمی گذرد بلکه شما در این دوره ها به آموزش نازک کاری، ملیله سازی مینا و … نیز مسلط می شوید. با تسلط بر این حرفه در آموزشگاه فخرآریا شما به راحتی می توانید به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوید و کار خود را آغاز کنید. در این حوزه شما هم می توانید به صورت تکی و هم می توانید در مجموعه های مختلف مشغول به کار شوید.

برای اطلاع از هزینه های این دوره ها با شماره های آموزشگاه فخرآریا تماس بگیرید.

این رشته مانند تمام رشته های هنری و دستی نیاز به ابزار فیزیکی دارد. ابزار آن دردسترس است و به راحتی همه جا یافت می شود. همچنین پرهزینه و بزگ هم نیستند، به طوری که شما می توانید در هر جایی به این کار مشغول شوید.

این ابزار از جنس فلز هستند. برخی از این ابزار شامل: دم باریک،دم پهن، دم مفتول و کمان راه می شود.

مزیت های شرکت در کلاس های آموزشگاه جواهر سازی فخرآریا

تجربه بک دوره ی حرفه به همراه اساتید به نام و حرفه ای

آشنایی با بازار کار طلا و جواهر

آشنایی با فنون و متود های به روز طلا و جواهر سازی جهان

ارتباط مستقیم با اساتید بزرگ این حرفه

و کسب یک تجربه ی عالی در آموزشگاه با تجربه ی فخرآریا

چه مواردی در این دوره ها آموزش داده می شود؟

در این دوره ها شما می توانید با انواع ابزار طلاسازی و کاربرد ها و نحوه ی کار با آنها، آشنا شوید. همچنین برای ساخت یک طلا و جواهر باید به طراحی آن هم مسلط شوید. شناخت انواع جواهرات و توانایی تشخیص جواهرات اصل و اتمی و عکس العمل آنها در برابر مواد مختلف را فرا میگیرید.

در این کارگاه شما به هنر های سوهان کشی، برش کاری،جوش کاری، پرچ کاری، ذوب فلز و ریخته گری زیر نظر اساتید مجرب آموزش داده می شوید.

با آموزش دوره های طلا سازی و جواهر سازی در آموزشگاه جواهر سازی فخرآریا به هر آن چیز که از بازار طلا و جواهر می خواهید دست پیدا خواهید کرد.